50 Cent kniper rollen som Balrog i Street Fighter-filmen

Robot
50 Cent kniper rollen som Balrog i Street Fighter-filmen

Ansluter sig till Jason Momoa, Noah Centineo, Callina Liang och fler.

#Capcom, #Film, #Street-fighter

Medlem

Oväntat men roligt.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Castingen verkar ju onekligen on point. Men frågan är väl snarare; borde man verkligen göra en Street Fighter-film? Har svårt att se att detta blir bra, men får väl hoppas på det bästa! Hoppas Kylie är med i nån cameo eller nåt!

Medlem

"Till synes" ska Andrew Koji spela Ryu. Roman Reigns ska spela Akuma. Läsförståelse?

Medlem
Skrivet av Danster:

"Till synes" ska Andrew Koji spela Ryu. Roman Reigns ska spela Akuma. Läsförståelse?

Översatt pr-email.

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

När man var kid fattade man inte Balrog alls, han var konstig och dålig minns jag, men nu är det en favvo i sf2 ändå, jävligt cool.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Castingen verkar ju onekligen on point. Men frågan är väl snarare; borde man verkligen göra en Street Fighter-film? Har svårt att se att detta blir bra, men får väl hoppas på det bästa! Hoppas Kylie är med i nån cameo eller nåt!

Kan bli bra, senaste Mortal Kombat var riktigt bra.

signatur

I drank what?

Medlem

Det här är genuint perfekt casting.

signatur

"adventurers always go left"

Medlem

En film känns inte lång nog för att göra karaktärerna rättvisa. En 8 avsnitts serie skulle varit mkt trevligare med storyutveckling samt rum för ev säsong 2+ om den tas väl emot

Medlem

Nu har inte jag spelat street figher på bra länge, typ streetfighter 2. Men finns det någon film/serie som kan anses vara bra som bygger på ett fighting spel? De är ju inte direkt kända för bra story, utan snarare en ursäkt varför de ska slåss.

Medlem

Trodde först av rubriken det skulle göras nån weird ny Sagan om Ringen spinoff xD

Medlem
Skrivet av xdrive:

Nu har inte jag spelat street figher på bra länge, typ streetfighter 2. Men finns det någon film/serie som kan anses vara bra som bygger på ett fighting spel? De är ju inte direkt kända för bra story, utan snarare en ursäkt varför de ska slåss.

Street fighter animated movie är helt okej.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Injustice!

Serietidning dock. Men likafullt. Fanns på mitt bibliotek och jag tyckte den var toppen
En alternativ tidslinje till vanliga DC där... jsg vill inte spoila. Men grymt bra

Medlem
Skrivet av xdrive:

Senaste Mortal Kombat är bra.

Spelen själva är ju som en film på story mode. Mortal Kombat X cinematics är nästan 3 timmar! Det är som att titta på en film.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kan inte bli sämre än den första.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Kan inte bli sämre än den första.

Första filmen är ju asbra vad menar du?

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Första filmen är ju asbra vad menar du?

Fantastiskt jävla dålig men om jag såg den idag så skulle nostalgin rädda den.

Medlem

Mike Tyson hade varit roligare men jag tror filmen blir underhållande ändå

Medlem

Förstår inte att 50 cent får roller i filmer han är enligt mig en riktigt dåligt skådis och blir han med i filmen är det inget jag kommer att titta på.

Medlem
Skrivet av micke52:

Förstår inte att 50 cent får roller i filmer han är enligt mig en riktigt dåligt skådis och blir han med i filmen är det inget jag kommer att titta på.

har du ens sett hans egna filmer serier där han medverkar i?

Medlem

Ja det har jag och jag tycker han är riktigt dåligt som skådis fortfarande

Skrivet av Sunstalker:

Mike Tyson hade varit roligare men jag tror filmen blir underhållande ändå

Han är väl lite för gammal vid det här laget, men hade absolut varit kul att ha med som en cameo

1
Skriv svar
OSZAR »