Sony gör trådlös fighting-sticka

Robot
Sony gör trådlös fighting-sticka

Kallas "Project Defiant", kommer Till PS5 och pc.

#project-defiant, #ps5, #sony

Medlem
Medlem

Jag spelar inte fightingspel men vill ha den där ändå, går bra o spela annat med den också

Medlem

Undrar hur fighting communityn kommer ta emot detta då trådlöst inte alltid rimmar väl med låg latens.

Spelar själv inte fightingspel med den är rätt snygg.

Skrivet av Aletheides:

Undrar hur fighting communityn kommer ta emot detta då trådlöst inte alltid rimmar väl med låg latens.

Finns ju även anslutning med usb-c så det går väl bra?

Medlem

Yin & Yang sticka

Medlem

fick mig att tänka på tac-2 kontroll till commodore 64. kommer säkert att fylla sin plats. hoppas bara inte spel som styrs som track&fields kommer tillbaka, man skakade sönder ett visst antal tac-2 kontroller back in the days.

Medlem

Juste design, men den är trådlös vilket väcker vissa frågor.

Fragtjuv
Skrivet av AELDSTAR:

Juste design, men den är trådlös vilket väcker vissa frågor.

Någon skrev tidigare i tråden att den även funkar med USB-C

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Någon skrev tidigare i tråden att den även funkar med USB-C

Ah, najs! Morrontrött här.

Medlem

På tal om trådlöst har ni dom problemen med ny hårdvara eller är det kvar sen gammalt? Jag har trådlös mus och tangentbordet och märker inte någon som helst skillnad på respons

Medlem

Cool instegsmodell och att PS gör den själva, brukar ju vara Hori eller Victrix som stått för licensmodellerna innan

Medlem

Riktigt fränt, men vill inte veta priset. Gissar på 1900-2500 kr!

Medlem
Skrivet av Sigge28:

fick mig att tänka på tac-2 kontroll till commodore 64. kommer säkert att fylla sin plats. hoppas bara inte spel som styrs som track&fields kommer tillbaka, man skakade sönder ett visst antal tac-2 kontroller back in the days.

Jag har faktiskt ett par tac-2, förövrigt är det samma joystick som arkad

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Många spelar med trådlös PS4/PS5 kontroller. Går alltid att spela med tråden ikopplad. Största big no för mig är att arcade sticken är för tunn. Kommer antagligen inte att vara möjligt att installera olika sticks. Har t.ex. IST Alpha 49S och 309 New Help Me som knappast kommer passa in i den här sticken.

Positivt är att avståndet mellan knapparna och sticken verkar vara större än den typiska Vewlix layouten. Men skulle ändå föredra Qanba Titan.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Riktigt fränt, men vill inte veta priset. Gissar på 1900-2500 kr!

Ja skulle inte förvånda mig om det är bra bit över 2k, Nintendo tar ju 1200spänn bara för en Pro controller och Ps5 dualsense kosta väl 900kr senast jag såg

1
Skriv svar
OSZAR »