Tony Hawk ska göra allt han kan för en Underground-remake
Men den bekräftade remaken av 3 + 4 står högst på agendan just nu.
#Activision, #Tony-hawks-underground
Om även Underground blir i samma stil som 1+2 så kan de behålla sin ”remake”. Det räcker med att de sabbar trean och fyran.
Vad är det de sabbar med trean? Minns inget annat än det klassiska läget med två minuter och diverse mål att uppnå på varje bana.
Vad är det de sabbar med trean? Minns inget annat än det klassiska läget med två minuter och diverse mål att uppnå på varje bana.
Var jag som skrev slarvig, skrev min första kommentar lite snabbt på skithuset. Menade enbart fyran
Antar att det blev lite virrigt i huvudet när jag skulle skilja spelen från varandra samtidigt som de blivit paketerade tillsammans som 3+4.
Om även Underground blir i samma stil som 1+2 så kan de behålla sin ”remake”. Det räcker med att de sabbar trean och fyran.
Dom kanske ska släppa spelet först innan man kritiserar?
Tony Hawk är en one trick pony. Finns inget att utveckla eller ta vidare. Ettan var bra, till och med magiskt för för sin tid. 2an var lite bättre. Sen gick det utför. Om jag vill spela THPS ett par timmar gör jag det helst på en playstation 1, dåliga kablar och en crt-tv. Stoppa honom!
Om något borde han ge utrymme för något annat NAMN att skapa ett riktigt bra och modernt skate spel. Istället för dom har ytterst mediokra repriserna.
Om något borde han ge utrymme för något annat NAMN att skapa ett riktigt bra och modernt skate spel. Istället för dom har ytterst mediokra repriserna.
Kan varmt rekommendera Session. Finns gratis via PS plus. Väldigt bra realism, men inte så mycket uppdrag eller annat ståhej som THPS var så bra på. Men gillar man att bara nöta in en schysst kickflip noseblunt på en handrail eller dylikt så är det svinkul 😀
Tony Hawk är en one trick pony. Finns inget att utveckla eller ta vidare. Ettan var bra, till och med magiskt för för sin tid. 2an var lite bättre. Sen gick det utför. Om jag vill spela THPS ett par timmar gör jag det helst på en playstation 1, dåliga kablar och en crt-tv. Stoppa honom!
Dock är remaken väldigt bra. Man var ju ändå glömt en del med dom gamla spelen, få uppgifter per bana. I ettan kan man inte göra manuals, det kom i tvåan, men ingen av dom stödjer wall-tricks, det kom i trean.
Så jag föredrar remaken ALLA dagar i veckan.
Men sen håller jag med dig, det är 1+2 som gäller, resten kan läggas i soptunnan, därefter var det Skate som gällde.
Men sen håller jag med dig, det är 1+2 som gäller, resten kan läggas i soptunnan, därefter var det Skate som gällde.
Är ju inte riktigt samma typ av spel. Tony hawk är kul för att det inte krävs någon kunskap för att spela det och ha kul. Skate kräver ju lite övning för att komma igång på riktigt.
Tony hawk och skate är lite som need for speed och project cars. Eller farmville och farming simulator.
Samma tema men olika målgrupp.