Klart! Witcher 4 äger rum i en karg nord, bortom tidigare spel

Robot
Klart! Witcher 4 äger rum i en karg nord, bortom tidigare spel
Medlem

Personligen tycker jag att karga/snötäckta områden i spel är väldigt ospännande. Kanske för att man är svensk.. Hoppas det blir bra ändå.

Taggad! Såg ju jävulskt snyggt och bra ut i tech demot de visade upp.

Är lite skeptisk mot UE5, särskilt efter STALKER 2, men har stort förtroende för CDPR trots knackig lansering av CP2077 (vissa plattformar mer än andra) så tror att Witcher 4 kommer bli riktigt bra, om inte vid lansering så med tiden.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Medlem
Medlem

Sjukt taggad, på en nivå få spel lyckas med...

Medlem
Skrivet av Miindz:

Personligen tycker jag att karga/snötäckta områden i spel är väldigt ospännande. Kanske för att man är svensk.. Hoppas det blir bra ändå.

Jag är tvärtom, älskar snöiga område i spel

För min del är det för det är så få spel som har det så det känns mer något nytt än det jag redan sett tusentals gånger innan

Medlem

Snöbanor har alltid varit mina favoritbanor/världar

Medlem
Skrivet av Miindz:

Håller helt med. Skellige var rätt så tråkigt tex. Och hela Skyrim.

Men Kovir-delen i en av böckerna rätt intressant så är ändå lite lovande. Det bästa med Witcher 3 var Novigrad så om de gör en trovärdig stor stad igen blir jag taggad!

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Sjukt taggad, på en nivå få spel lyckas med...

det här är ju så sällsynt så att det är nästan omöjligt. Videon väckte helt nya känslor i mig och jag kommer att gråta av glädje när jag trycker på PLAY.

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Medlem

Jag är så otroligt taggad! Bara att hoppas man inte råkar bli överkörd av en bil eller på annat sätt stryka med innan det är dags.

RmK
Medlem

Mina upplevelser med UE allmänt är att det ser fantastiskt snyggt ut men det brukar ofta vara väldigt dåligt flyt i spelen. Nu såg det ut att vara bra flyt på PS5:an i techdemon så förhoppningsvis speglar inte mina upplevelser hur spelet blir när det är klart.
Hur som helst tycker jag det ska bli riktigt spännande att se om CDPR lyckas med att skapa ett till riktigt bra witcher spel, Ciri känns klockren för huvudrollen.

1
Skriv svar
OSZAR »