Nacon tar tillbaka WRC-licensen fram till 2032

Robot
Nacon tar tillbaka WRC-licensen fram till 2032

Och ska göra en fullständig reboot av serien.

#Nacon, #Wrc

Medlem

Underbart. Gillade WRC Generations ofantligt mycket mer än EA:s halvtaskiga försök!

Medlem
Skrivet av Tobhah:

Underbart. Gillade WRC Generations ofantligt mycket mer än EA:s halvtaskiga försök!

Håller med! Mycket goda nyheter

signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700

brrap brrap pew pew

Trevligt! WRC Generations var bra - men hade tydliga brister också. Det ska bli intressant att se vad Nacon gör med förnyad licens. Jag är lite nyfiken på vilka som ska stå för utvecklingen.

Kanske kan de ta Farming Simulator-motorn och göra något bra av?

Skämt åsido, jag hoppas deras utvecklare sneglar lite på BeamNG, som har gjort stora kliv framåt inom just rally den senaste tiden.

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Jag som gillade Codemasters variant och hade förhoppningar om att de skulle få finslipa det hela. Nåja, detta låter ju också lovande så jag är potentiellt rätt nöjd ändå.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Så nu måste vi vänta till 2027 innan vi ev får något nytt på WRC fronten…

Trist men jag är helt såld på Le Mans Ultimate just nu så överlever, om inte MSG fuckar upp det här har de något stort på gång.

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

WRC Generations var helt ok men Coademasters hade bättre "handeling". Hade sett fram emot Codemasters verson om de hade fått finslipa och putsa på mer.

Medlem
Skrivet av xverminator:

WRC Generations var helt ok men Coademasters hade bättre "handeling". Hade sett fram emot Codemasters verson om de hade fått finslipa och putsa på mer.

Samma här! Känns som EA bara ville peta ut det med minimal effort. Hade kunnat bli riktigt bra med lite mera passion och tid till projektet. Such a shame

Medlem

Ska bli intressant att få veta vilken studio som kommer att göra spelen.

Hoppas på ett asgrymt WRC 2027!

Medlem
Skrivet av Limpler:

Ska bli intressant att få veta vilken studio som kommer att göra spelen.

Hoppas på ett asgrymt WRC 2027!

Dom har ju verkligen olika kvaliteer på sina studios.....

1
Skriv svar
OSZAR »